netfun blog

    Twój nowy blog

    Wpisy z okresu: 11.2007

    Heh

    1 komentarz

    Wyobraźcie sobie że macie 26 lat… i tyle, bo jesteście zamknięci w skorupie która ma 147cm i 212kg…
    Żeby z tej skorupy wyleść i zacząć żyć jak człowiek [tzn 100% pełnoprawny człowiek, za którym nie musi chodzić nikt ze stołeczkiem i który nie musi każdej nocy budzić się przerażony bezdechami...] Ania Feliks potrzebuje aż 60 tysięcy złoty.
    Jak to szło… pomożecie? pomożemy :P

    Nr konta: 20116022020000000092013771 z dopiskiem: dla Ani Feliks
    Konto obsługuje Caritas
    bo tak…

    koty2_by_tomasz35.jpg

    na cholere im 2 baterie paluszki i karteczka z adresami mail i gg?
    Perpetum mobile konstruują?

    sorry za brednie ale mam 39 stopni [w cieniu] i ledfo pisze… grypa i dzisiaj tez ledfwo chodze

    Dzień Bez Futra minął spokojnie. Z planowanej demonstracji nici – 12 osób to zamało jak na pochód :P Ale za to troche futerek zmasakrowano. Bo tak :P

    Dziś Dzień Pluszowego Misia… weż, przytul i przypomnij sobie jak to fajnie było być dzieckiem i tulić misia przed snem… przypomniałeś? To Teraz Wstań i Powiedz że: chociaż jestem już stary pryk to nadal tam w środku jest mały smyk.
    Sie zrymowało :P

    Czyli kolejny pracuś zaliczony. I powiem – boskie to było, temat, wykonanie i Babcia W. zawsze na swoim miejscu. Cóż moge rzec – tylko czytać czytać czytać.
    A i tak miałam szczęście bo trafiłam na Wolnych Ciutludzi i Kapelusz za 18zł :P
    Fik Mik Figle znowu w akcji, sieka, biją i w ogóle jest ostro… Rozbój w biały dzień z uzyciem Joanny, Wojtka i Głupiego Jasia…
    No i Akwila Dokuczliwa i jej problemy wewnętrzno-zewnętrzne.

    Pachnidło

    1 komentarz

    Tak se czytam, czytam… i w sumie nie jest takie fajne jak reklamowali. W gruncie rzeczy to jest krótko mówiąc do dupy, czytaj autor miał pomysł ale na tym się skończyło. Czyta się to jak za przeproszeniem dziennik ustaw. Jednym słowem nuda, za dużo zbędnych opisów, akcja cholera wie o czym, bohater cholera wie jaki, w sumie za cholere niewiadomo czy to morderca, chodząca perfumeria, wariat czy po prostu autor za dużo wypił tego no alkoholu przed pisaniem… złe…. brrr… omijać szerokimi łukami

    Moi drodzy – jak sie dopisujecie do księgi, to prosze sobie darować wszelkiego rodzaju zachęty typu, wejdź sie zarejstruj, kup coś tam bla bla – pójdzie w pierony. Owszem są wyjątki – cyberterrorysto naprawde fajna strona, ale musze ją jeszcze przejrzeć.
    Reklamy – sie reklamujcie na blog.onet.pl tam nikt nie będzie na was krzyczał, ja też w sumie nie – po prostu wywale i tyle.

    tak my też nie lubimy Fergie :P ale lubimy Alanis :P
    idealna parodia z Fergie-mam wszystko taaakie wielkie, ale móżdzek taki mały że aż nieistotny-Gfiazdki.
    teee… czemu ja kopie leżącą?

    aaaaaaaaaa [wyje przez 20 minut], boskie nadal :P
    sam pomysł na klip bije na łeb setki dzisiejszych w stylu wyginam śmiało ciało

    czyli tniemy se włoski bo tak :P albo atak szalonego fryzjera

    czyli w kanadzie tyz mają pustynie

    czyli parady są fajne… niezawsze

    myj łapki…

    meeeooow

    Nie wierzysz? You are watcher? Watch this:

    adopcja.jpg

    Czy to dobrze? Cóż mówią że hmm defekacja nie jest zła jeśli to dobra defekacja… gorsza jest np. biegunka – a tą już wyleczyliści połowicznie. Jeszcze tylko pozbędziemy się drugiej połowy i możemy mówić o zdrowym bezbiegunkowym państwie.
    Wyślijmy polityków na jakąś bezludną wyspe – wszystkich.
    Napisałabym że na Madaskar, ale ci tam niczego nam nie zawinili, i jeszcze mogli by oddać… jeśli ludną wyspe to tylko taką z wulkanem – będzie z kogo składać ofiary przez jakiś okres czasu.
    Politycy – wyemigrujcie. Emigranci wrócą :P

    O to nadszedł czas na wypatrywanie tych słynnych białych niedźwiedzi…
    Ale jako że ich nie widać to zostaje nam zaśpiewać:

    Biały miś dla dziewczyny,
    Którą kocham i kochał będę wciąż,
    Lecz dziewczyna jest już z innym
    I pozostał mi tylko biały miś.

    Hej dziewczyno, spójrz na misia,
    Niech przypomni chłopca ci
    Nieszczęśliwego małego misia,
    Który w oczach ma tylko białe łzy.

    Minął czas, naszych spotkań,
    Minął dzień, zaginął biały miś
    I pozostał żal i smutek,
    Po dziewczynie, po misiu i po snach.

    Hej dziewczyno, spójrz na misia,
    Niech przypomni chłopca ci
    Nieszczęśliwego małego misia,
    Który w oczach ma tylko białe łzy.

    Biały miś, nie kochany,
    Porzucony już dawno w ciemny kąt,
    Już dziewczyna go nie weźmie,
    Nie przytuli do swoich ciepłych rąk.

    Patetyczne? Taaaa… ale za to jakie słodkie


    • RSS